موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 00:212023-09-07پزشكي

ناگفته های دانشمندی که با سلول درمانی معجزه می کند


او که عضو هیات دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز است حالا دانشمندی است که حدود 80 مقاله بین المللی است، استادیار زیست فناوری پزشکی دانشکده فناوری های نوین پزشکی و مرکز تحقیقات ایمونوژنتیک دانشگاه علوم پزشکی مازندران یکی از افتخارات کشور است که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

سید احسان در کنار دغدغه های روزانه زمان زیادی را به تحقیق و پژوهش اختصاص می دهد حاصل این تحقیقات حالا در مرحله اجرا قرار دارد.

وی معتقد است که هر تحقیقی به شرط اجرایی شدن نمود پیدا می کند، از این رو برای رفع یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری در کشور یا همان تحقق جوانی جمعیت، بر روی بحث نازایی که این روزها به نوعی تبدیل به کابوس شده است تحقیقاتش را آغاز کرده است.

وی به این نتیجه رسید که می توان از سلول های درمانی خود شخص استفاده کرد و ضمن انتقال به پزشکان نازایی، تنبلی تخمدان را درمان کرد، این نوع درمان را در آزمایشگاه امتحان کرد و نتیجه گرفت و در حال حاضر درمان در فاز ابتدایی طی همکاری مشترک با مرکز ناباروری بیمارستان امام خمینی (ره) مرکز مازندران را آغاز کرده است و تاکید دارد که برای مشاهده نتیجه حداقل یک سال زمان نیاز است.

سید احسان در این مسیر سختی های فراوانی را تحمل کرد، برایش فرق قرمزی پهن نبود، 32 سال از عمرش را به تحصیل پرداخت و به پشتوانه تلاشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های دانشمندی که با سلول درمانی معجزه می کند

ناگفته های دانشمندی که با سلول درمانی معجزه می کند