مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:202023-08-29اجتماعي

با جدیت دو مرز ورودی زائران به کشور نظارت و بیماریابی می شود


رییس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: از دو مرز ورودی، زائران پاکستان، افعانستان و هندوستان به کشور برای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی وارد می شوند که سطح بهداشتی آن تا حدودی پایین است و با جدیت نیروهای ما در این دو مرز نظارت و بیماریابی انجام داده .

- ایسنا/همدان رییس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: از دو مرز ورودی، زائران پاکستان، افعانستان و هندوستان به کشور برای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی وارد می شوند که سطح بهداشتی آن تا حدودی پایین است و با جدیت نیروهای ما در این دو مرز نظارت و بیماریابی انجام داده و اگر بیماری برای کشور مضر باشد اجازه ورود به وی نمی دهند.

دکتر جعفر میعادی فر، شامگاه سه شنبه 7 شهریور در حاشیه افتتاح پایگاه جاده ای پیرملو شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث دسترسی و حضور بر بالین بیمار توسط همکاران اورژانس کشور در برخی از شهرهای بزرگ به لحاظ وضعیت ترافیک بالا مشکل داریم و در این رابطه به دنبال سرعت دسترسی بیشتر بر سر بالین بیمار هستیم.

وی با بیان اینکه دسترسی پایگاه های اورژانس اسدآباد بر سر بالین بیمار از میانگین کشوری بالاتر بوده و خوشبختانه در این رابطه وضعیت خوبی دارد، افزود: خوشبختانه تعداد پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری اسدآباد به صورت صددرصدی شهرستان را پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جدیت دو مرز ورودی زائران به کشور نظارت و بیماریابی می شود

با جدیت دو مرز ورودی زائران به کشور نظارت و بیماریابی می شود