مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-28سياسي

نایب رییس مجلس سخنران مراسم ویژه8شهریورماه درمیدان بهارستان تهران


معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم ویژه هشتم شهریور ماه در میدان بهارستان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این مناسبت گفت: در شهریورماه بزرگ مردانی به شهادت رسیده اند، که نامشان برای همیشه در تاریخ اسلام وایران جاودانه خواهد ماند.

محمودی شهیدان آیات مدنی و قدوسی، حجت الاسلام اندرزگو، شهیدان لاجوردی، عراقی و فرزندش حسام، دستجردی را از جمله شهیدانی برشمرد که توسط رژیم طاغوت و منافقین کوردل در شهریورماه به شهادت رسیدند و در هشتم شهریور ماه نیز رییس جمهور و نخست وزیر مکتبی و انقلابی در آتش نفاق سوختند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بزرگداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهیدان سرافراز را وظیفه ای دینی و انقلابی برشمرد و افزود: به همین منظور در این ایام که به نام هفته دولت نیز نامگذاری شده برنامه های فراوانی در حال اجرا است.

وی حضور در حرم مطهر امام راحل و مزار شهیدان رجایی و باهنر، بازدید از موزه بیوت شهیدان در تهران و کرمان، زنده نگهداشتن این رخداد تلخ در مقتل شهدا در نهاد ریاست جمهوری، سخنرانی مسئولان و مدیران نظام در نمازهای جمعه و برپایی میز خدمت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس سخنران مراسم ویژه8شهریورماه درمیدان بهارستان تهران

نایب رییس مجلس سخنران مراسم ویژه8شهریورماه درمیدان بهارستان تهران