مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-03سياسي

اعلام نتیجه صحت سنجی پیش ثبت نام انتخابات مجلس در 23 شهریور


سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 281 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در انتخابات آینده پیش ثبت نام کردند، گفت: صحت سنجی مدارک بارگذاری شده متقاضیان نهایتاً تا 23 شهریور اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس ، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم از 16 مرداد لغایت 22 مرداد سال جاری اظهار کرد: در مرحله پیش ثبت نام حدود 49 هزار نفر متقاضی دواطلبی ثبت نام کردند که طبق قانون، مدارک آن ها را برای شش نهاد، یعنی ثبت احوال، فراجا، دادستانی کل کشور، وزارت امور خارجه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و وزارت علوم (مجموعه وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و حوزه های علمیه) ارسال کردیم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: صحت سنجی مدارک بارگذاری شده متقاضیان از 23 مرداد آغاز شده و نهاد های ذی ربط بر اساس قانون یک ماه فرصت دارند آن ها را بررسی و نتیجه آن را نهایتاً تا 23 شهریور به ما اعلام کننند.

وی افزود: در صورت تأیید کلیه مدارک توسط این نهادها، یک کد رهگیری در اختیار متقاضیان داوطلبی مجلس قرار خواهد گرفت تا بتوانند از 27 مهر لغایت سوم آبان به صورت الکترونیکی برای کاندیداتوری ثبت نام کنند؛ چنانچه یک یا برخی از این نهاد ها گواهی متقاضیان را تأیید نکنند، متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتیجه صحت سنجی پیش ثبت نام انتخابات مجلس در 23 شهریور

اعلام نتیجه صحت سنجی پیش ثبت نام انتخابات مجلس در 23 شهریور