مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-26سياسي

طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک اجرا می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار از اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل سلطانشاهی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک با هدف مسئولیت پذیری اهالی روستا، دهیاران، بزرگان و ریش سفیدان در قبال معضلات اجتماعی ویژه مواد مخدر خبر داد.

وی با بیان این موضوع که اعتیاد از مهمترین و اولویت دارترین آسیب اجتماعی است، هدف از اجرای طرح یاریگران اجتماعی در روستاها به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان را ایجاد حساسیت اجتماعی، آگاهی بخشی و ترویج سبک زندگی سالم و با نشاط در روستاهای شهرستان عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با بیان این موضوع که در فاز اول طرح یاریگران زندگی در 30 درصد روستاهای شهرستان اجرا خواهد شد، افزود: ضمن هماهنگی بعمل آمد با بخشداران طرح مذکور در 11 روستای بخش مرکزی و 9 روستا در بخش بشاریات شهرستان اجرا خواهد شد.

گفتنی است ساختار اجرایی کمیته راهبری کانون یاریگران زندگی در روستاها عبارتند از دهیار بعنوان دبیر و امام جماعت، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، اعضای شورای اسلامی، نماینده مراکز آموزشی، مسئول خانه بهداشت و 3 نفر از بزرگان و خیرین با معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک اجرا می شود

طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک اجرا می شود