مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-19بين الملل

رصد و پایش کمی و کیفی منابع آب کردستان بەصورت مستمر انجام می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان با بیان اینکه متناسب با هر وضعی برنامه تأمین آب پایدار دنبال خواهد شد، گفت: رصد و پایش وضعیت کمی و کیفی منابع آبی همواره در مجموعه این شرکت انجام می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان با بیان اینکه متناسب با هر وضعی برنامه تأمین آب پایدار دنبال خواهد شد، گفت: رصد و پایش وضعیت کمی و کیفی منابع آبی همواره در مجموعه این شرکت انجام می شود.

آرش آریانژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه متناسب با هر وضعی برنامه تأمین آب پایدار دنبال خواهد شد، اظهار کرد: رصد و پایش وضعیت کمی و کیفی منابع آبی همواره در مجموعه این شرکت انجام می شود.

آریانژاد عنوان کرد: این شرکت برای کل استان برنامه ریزی رصد و پایش کمی و کیفی سالانه منابع آب سطحی و زیرزمینی را انجام می دهد.

وی ادامه داد: این ارزیابی ها براساس برنامه ریزی منظم انجام می شود تا بر این اساس وضعیت منابع و مصارف در کلیه بخش های مختلف بررسی و متعادل گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، خاطرنشان کرد: این برنامه ریزی ها بخصوص در بخش آب شرب که از اولویت های وزارت نیرو است به گونه ای است که بتوان همواره آب پایدار را تأمین و در اختیار شهروندان گرامی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد و پایش کمی و کیفی منابع آب کردستان بەصورت مستمر انجام می شود

رصد و پایش کمی و کیفی منابع آب کردستان بەصورت مستمر انجام می شود