مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-05سياسي

انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین در همه عرصه ها الهام بخش است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین می تواند الهام بخش و اثرگذار در همه عرصه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام طه توکلی ظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین می تواند الهام بخش و اثرگذار در همه ی موارد باشد چرا که دفاع و مقاومت در جغرافیای جهان اسلام موج می زند.

وی افزود: 8 سال جوانمردی و ایستادگی مردم غیور ما موجبات بیداری را در جهان به وجود آورد که امروز توانسته ایم در سطح قدرت های جهانی بایستیم.

حجت الاسلام توکلی اظهار داشت: انقلاب اسلامی موازنه قدرت و استراتژیک را تغییر داده و همه نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در روزهایی که غربی ها معادلاتی را رقم و مدعی بودند که دین نمی تواند جوابگوی دنیای بشریت باشد، حضرت امام راحل (ره) این معادلات را تغییر دادند آنگونه که امروز مؤلفه های بشری را ما به دنیا صادر می کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه انقلاب اسلامی همانند نگینی درخشان در دنیا می درخشد، افزود: مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی، تحولی عظیم را در جهان رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین در همه عرصه ها الهام بخش است

انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین در همه عرصه ها الهام بخش است