مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-26فرهنگي

جلد سوم «دایره المعارف سازهای ایران» منتشر شد


جلد سوم مجموعه پژوهشی «دایره المعارف سازهای ایران» به قلم محمدرضا درویشی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی نواحی با عنوان «هواصداهای زبانه دار نواحی ایران» منتشر شد.

- جلد سوم مجموعه پژوهشی دایره المعارف سازهای ایران به قلم محمدرضا درویشی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی نواحی با عنوان هواصداهای زبانه دار نواحی ایران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هواصداهای زبانه دار عنوان جلد سوم مجموعه پژوهشی دایره المعارف سازهای ایران به قلم محمدرضا درویشی از آهنگسازان و پژوهشگران معتبر موسیقی کشورمان است که به تازگی توسط نشر ماهور در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در توضیحات تکمیلی جلد سوم دایره المعارف سازهای ایران آمده است: دایره المعارف سازهای ایران پژوهشی ممتاز در حوزه موسیقی نواحی ایران است که مؤلف آن حدود نیمی از عمر خود را صرف تألیف و تدوین آن کرده است.

نخستین جلد این اثر (چاپ اول: 1380) به شرح و شناسایی کاملِ سازهای زهیِ مضرابی و آرشه ایِ نواحی مختلف ایران می پردازد و جلد دومِ آن (چاپ اول: 1384) سازهای پوست صدا و خودصدا را معرفی می کند.

اکنون و پس از گذشت بیش از 20 سال از تاریخ انتشار این اثر، جلد سوم این مجموعه که درباره سازهای هواصدای زبانه دار است، پیش روی شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد سوم «دایره المعارف سازهای ایران» منتشر شد

جلد سوم «دایره المعارف سازهای ایران» منتشر شد