مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-09اقتصادي

آبِ آب شیرین کن خلیج فارس به 2 شهر و 29روستای هرمزگان می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اجرای پروژه جدید آبرسانی در هرمزگان، از تامین آب شرب جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر در 2شهر و29روستای شهرستان های بندرعباس و خمیر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید حمزه پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهم هرمزگان از خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس در حال افزایش است، تصریح کرد: با توجه به همجواری شهرستان خمیر و بندرعباس با سایت و خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس و عبور خط انتقال از این دو شهرستان، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف رفع مشکلات کم آبی، در حال افزایش ظرفیت استفاده از این خط انتقال است.

وی ادامه داد: بندرخمیر و روستاهای مسیر به عنوان اولین مناطق بهره مند از آب تولیدی آب شیرین کن خلیج فارس بودند، ادامه داد: روستای رضوان در شهرستان بندرعباس دومین منطقه بهره مند از خط انتقال خلیج فارس بود که سال گذشته به این خط متصل شد و تنش آبی حاکم بر آن مرتفع و مردم از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

به گفته حمزه پور، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده، در آینده برای تامین آب شهر علوی و 9 روستای مجتمع کشار شهرستان خمیر از این خط انتقال برنامه ریزی کرده و عملیات اجرایی خط انتقال نیز توسط سرمایه گذار آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبِ آب شیرین کن خلیج فارس به 2 شهر و 29روستای هرمزگان می رسد

آبِ آب شیرین کن خلیج فارس به 2 شهر و 29روستای هرمزگان می رسد