مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-09فرهنگي

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، متعلق به همه ایران است


معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، رویدادی برای کل ایران و توفیق اجرایش از آن اصفهان است و همه مردم باید از این جشنواره و اثرات آن بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، میثم بکتاشیان مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره در اصفهان، در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره که با حضور تعدادی از مدیران ستادی تهران و جمعی از مدیران کمیته های ستادی اصفهان در شهر اصفهان برگزار شد، با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف و برگزاری جلسات مستمر به منظور پیشبرد امور اظهار کرد: رابطین آموزش و پرورش، صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حال مشخص شدن هستند تا در فرآیند اجرایی جشنواره در شهر اصفهان، در زمان باقی مانده اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با تأکید بر تلاش شبانه روزی و متعهدانه همکاران در حوزه های مختلف، گفت: امیدوارم امسال با تغییر رویکردها و محتوایی شدن اقدامات، برنامه های محله محور که جزو رویکردهای دوره کنونی مدیریت شهری است با قوت بیشتری پیش برود.

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره در اصفهان بیان کرد: صحبت از اصفهان یا تهران در ادبیات ما نیست و به عنوان یک پیکره واحد در حال پیشبرد برنامه های جشنواره هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، متعلق به همه ایران است

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، متعلق به همه ایران است