مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-29سياسي

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در اراک برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در 20 نقطه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در 20 نقطه استان گفت: این برنامه با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهر اراک برگزار خواهد شد.

خلیلی افزود: عملکرد شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارزی از خدمتگزاری صادقانه و خالصانه است  و هشتم شهریور که سالروز آسمانی شدن آنهاست فرصت مناسبی برای تبیین وترویج اندیشه های سیاسی، فکری وشخصیتی این شهیدان والامقام است.

وی ادامه داد: تواضع و فروتنی، خدمت صادقانه، عشق به مردم و دوری از تکبر از صفات بارز این شهدا در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی بشمار می رود که لازم است در سطح جامعه تبیین شود.

مشاور استاندار مرکزی در امور روحانیون معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به جامعه را امری ضروری دانست و بیان کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه های سیاسی این شهیدان است که در این زمینه برنامه های متنوعی اعم از فرهنگی و تبیینی در سطح استان در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در اراک برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در اراک برگزار می شود