مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-26اقتصادي

اراضی کشاورزی حاشیه سد سنگ سیاه قروه واگذار می شود


اراضی تملک شده محدوده سد سنگ سیاه قروه بصورت قرارداد یکساله (اجاره ای) به کشاورزان و زارعین آن منطقه واگذار می گردد.

- آرش آریانژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به تصرف زمین های حاشیه سد سنگ سیاه قروه، اظهار کرد: از آنجا که در مراحل ساخت این سد تمام  زمین های حاشیه مخزن و اراضی پایاب مورد نیاز، تملک و سند آن به نام شرکت آب منطقه ای کردستان ثبت و صادر شده است، لذا تعدادی از کشاورزان و زارعین روستاهای آن محدوده اقدام به کشاورزی و بعضاً تصرف این اراضی نموده اند در حالیکه که این اراضی جزو املاک دولتی محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای اشتغال آفرینی، توسعه و حمایت از کشاورزی، آمادگی خود را برای اجاره این زمین ها با اولویت روستاهای اطراف اعلام می نماید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان افزود: از کشاورزان و زارعین تقاضا می شود طی دو هفته آینده از طریق شورای روستاها و یا به صورت فردی درخواست خود را برای اجاره این اراضی، به این شرکت تقدیم دارند تا به صورت قانونی نسبت به عقد قراردادهای اجاره یکساله اقدام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در راستای مقابله با تصرف اراضی اراضی این محدوده در صورت تصرف و تملک غیرقانونی این اراضی، براساس تکلیف قانونی مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری و اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی حاشیه سد سنگ سیاه قروه واگذار می شود

اراضی کشاورزی حاشیه سد سنگ سیاه قروه واگذار می شود