مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:512023-08-28اقتصادي

جزییات اجرای طرح بازار آب در کشور از زبان معاون وزیر نیرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مریم کارگر نجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو صبح امروز در آیین افتتاح دفتر کارگزاری بازار تبادل آب در سمنان از اجرای طرح بازار آب در کشور خبر داد.

وی گفت: سال گذشته که به عنوان سال حمایت از شرکت های دانش بنیان نام گرفته بود، وزارت نیرو به عنوان دومین دستگاهی که آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان را به تصویب هیأ ت وزیران رساند، در این حوزه وارد عمل شد.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو بیان کرد: سال گذشته در حوزه های زیرساختی و اجرایی شرکت های دانش بنیان در حوزه وزارت نیرو اقدامات مطلوبی انجام گرفت و طرح های پیشران در این حوزه طراحی شد.

کارگر نجفی با بیان اینکه طرح بازار آب یکی از پروژه های پیشران در حوزه شرکت های دانش بنیان است، گفت: در راستای اجرای این طرح برنامه های خوبی با حمایت معاون معاونت علمی فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری انجام و یکی از طرح ها و تکالیف وزارت نیرو در زمینه بازار آب تعریف و دنبال شد و سمنان به عنوان یکی از استان های پایلوت در این زمینه برای اجرای طرح انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: سمنان سومین استانی است که طرح بازار آب در آن اجرا می شود و این نشان می دهد که این استان قابلیت های خوبی برای توسعه شرکت های دانش بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح بازار آب در کشور از زبان معاون وزیر نیرو

جزییات اجرای طرح بازار آب در کشور از زبان معاون وزیر نیرو