مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-28ورزشي

گزارش فارس از جلسه پر حاشیه شورای شهر خرم آباد با شهردار


برگزاری یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد حواشی زیادی به دنبال داشت، حواشی که فضای جلسه را به سمت و سوی دیگر کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شامگاه یکشنبه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر در حالی برگزار شد که حواشی هم به دنبال داشت، دستور کار جلسه تجلیل از چند نفر از آتش نشانان و ارائه گزارش مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و رسیدگی به نامه های مردمی بود.

پس از تجلیل از آتش نشانان، عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی توسط تعدادی از اعضا شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت، اما با صحبت های حمیدرضا صفریان فضا و روند جلسه به سمت و سوی دیگر کشیده شد.

انتقاد صفریان نسبت به عملکرد شهردار و البته صحبت های او در خصوص عملکرد مرکز پژوهش های شورای شهر، انتصابات اخیر شهرداری، استفاده از نیروهای سفارش شده اعضا شورای شهر توسط شهردار واکنش دیگر اعضا را به دنبال داشت، تنش و حاشیه جلسه رسمی شورا که علنی بود، به سمتی رفت که رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد به اعضا شورا تذکر داد که بحث را خاتمه دهند.

فرهنگ زیر بنای همه کارها است در ابتدای جلسه و قبل از بروز تنش و حاشیه در جلسه شورا، رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد کارهایی انجام داده است، اما جای کار بیشتری وجود دارد، عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از جلسه پر حاشیه شورای شهر خرم آباد با شهردار

گزارش فارس از جلسه پر حاشیه شورای شهر خرم آباد با شهردار