مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-30اقتصادي

چرخه برنامه ریزی اردبیل تکمیل شد


معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: چرخه برنامه ریزی و پازل بنیادین در این حوزه تکمیل و در اختیار نهادها و دستگاه های برنامه ریز قرار گرفت.

- غلامرضا خوشزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ما اثربخشی فعالیت ها و اقدامات مؤثر را در سایه تدوین برنامه های توسعه ای و تحولی شاهد خواهیم بود که در دولت سیزدهم به این امر بهای بیشتری داده شده است وی تصریح کرد: با نگاه واقع بینانه سعی بر این است تا این برنامه ریزی ها به شکل درست و در یک چرخه مناسب هدف گذاری شود تا ما بتوانیم اهداف و برنامه های توسعه استان را در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و خدمات شاهد باشیم.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: در بالاترین سطح سند آمایش سرزمینی استان چند سالی است تهیه شده و برای اجرا به تمامی دستگاه ها و نهادهای استانی ابلاغ شده است.

خوشزاد از تدوین برنامه مطالعاتی توسعه شهرستان ها و همچنین تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای بالای 40 خانوار خبر داد و افزود: در این حوزه نیز بر اساس تکالیف برنامه ششم توسعه، 460 روستا در مرحله اول هدف گذاری شده بود که در نهایت موفق شدیم در پنج سال گذشته برای 730 روستای استان برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی را تهیه و آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه برنامه ریزی اردبیل تکمیل شد

چرخه برنامه ریزی اردبیل تکمیل شد