مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:202023-08-29پزشكي

5 دهک درآمدی پایین جامعه تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پنج دهک درآمدی پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی ناصحی امروز سه شنبه در نشست با هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران با حمایت های مختلف و اجرای طرح هایی در زمینه های بیماری های صعب العلاج، ناباروری، پوشش بیمه همگانی و … به مردم امیدبخشی می دهد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد و در این راستا سعی کرده ایم از نیروهای جوان و باتجربه استفاده تا بتوانیم گام های مؤثری را در این زمینه برداریم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در کشور، بیان کرد: وظیفه ما حمایت از بیماران خاص است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و پایداری این صندوق برای حمایت از بیماران لازم الاجرا است.

ناصحی با اشاره به طرح بیمه همگانی سلامت، عنوان کرد: وظیفه ما این است که همه مردم را تحت پوشش قرار بدهیم و مخصوصاً اقشار آسیب پذیر که باید زمینه تحت پوشش برای آنها فراهم شود.

وی با اشاره به رایگان شدن بیمه پنج دهک درآمدی جامعه، تصریح کرد: برای ارائه خدمات خوب به مردم باید حمایت خوبی هم در این زمینه صورت بگیرد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دهک درآمدی پایین جامعه تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند

5 دهک درآمدی پایین جامعه تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند