مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-27اقتصادي

اجرای 13 مجتمع آبرسانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در گیلان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: طی سال مالی گذشته 34 پروژه تک روستایی و 13 مجتمع آبرسانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در گیلان اجرایی که بخشی در هفته دولت امسال افتتاح شد.

- مازیار علی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طی سال مالی گذشته، 34 پروژه تک روستایی و 13 مجتمع آبرسانی را از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با صرف اعتباری حدود یک هزار میلیارد و 325 میلیون ریال اجرایی که بخشی از آن در هفته دولت سال جاری افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح این پروژه ها در پی آن جمعیتی بیش از 19 هزار نفر در سطح 8 شهرستان از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

علی پور تصریح کرد: حفر 4 حلقه چاه با ظرفیت 55 لیتر بر ثانیه؛ احداث 14 باب مخزن بتنی به حجم 2 هزار و 584 مترمکعب؛ احداث و ترمیم 7 باب ایستگاه پمپاژ به حجم 82 لیتر بر ثانیه و محوطه سازی مربوطه به همراه برق رسانی و اجرای تأسیسات برقی مکانیکی؛ اجرای 42.

7 کیلومتر خطوط انتقال آب؛ اجرای 72 کیلومتر شبکه توزیع آب احجام عملیاتی این پروژه ها می باشد که در 29 روستا اجرایی و طی 3 مرحله به افتتاح رسید.

مدیرعامل آبفای گیلان بیان کرد: مرحله اول افتتاح این پروژه ها در ایام دهه فجر سال گذشته، مرحله دوم در خرداد ماه سال جاری و مرحله سوم در هفته دولت سال 1402 انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 13 مجتمع آبرسانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در گیلان

اجرای 13 مجتمع آبرسانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در گیلان