مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-27سياسي

از لاف دموکراسی تا دیکتاتوری در انتخاب رییس جبهه اصلاحات


حزب کارگزاران، انتخابات جبهه اصلاحات را به نوعی دیکتاتوری که با صدور دستور خاتمی تکلیفش مشخص شد، تشبیه کرد و حالا برای اصلاح طلبان دشوار است که به انتخابات با شعارهای دموکراسی خواهانه وارد شوند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات در گفت وگویی که برای دفاع از وجهه تخریب شده خاتمی است، گزارش مجله آگاهی نو از انتخابات هیئت رییسه این جبهه را نفاق وار خوانده است.

قوچانی هم در آن گزارش، انتخابات جبهه اصلاحات را به هژمونی مجاهدین خلق (منافقین) بر شورایی که نامش را مقاومت ملی گذاشته بودند تشبیه کرده و نوشته بود بلشویک ها (خاتمی، امین زاده، میردامادی و اصغرزاده) هم همین بلا را بر سر اصلاحات آوردند و آن را به سایه خود بدل کردند .

به نظر می رسد کار اصلاح طلبان به چالش جدی خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه جوان، حالا سخنگوی جبهه اصلاحات و برخی دیگر از اعضای آن باید ثابت کنند پیش از نقدهایی که به انتخابات کشور در ادوار مختلف (حتی همان وقتی که خودشان بارها پیروز شدند) دارند، از عهده یک نمونه آزمایشگاهی سالم و دموکراتیک برآمده اند و آن هم انتخابات درونی جبهه اصلاحات است.

اخیراً حزب کارگزاران، انتخابات جبهه اصلاحات را به نوعی دیکتاتوری که با صدور دستور خاتمی تکلیفش مشخص شد، تشبیه کرد و حالا برای اصلاح طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لاف دموکراسی تا دیکتاتوری در انتخاب رییس جبهه اصلاحات

از لاف دموکراسی تا دیکتاتوری در انتخاب رییس جبهه اصلاحات