مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-08سياسي

برگزاری شکوهمند مراسم اربعین باعث شکست توطئه های دشمنان شد


تولیت عتبه حسینی در دیدار با رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزاری شکوهمند مراسم اربعین را باعث شکست توطئه های دشمنان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در دیدار با حاج حسن رشید تولیت عتبه حسینی، از خدمات عتبه به زائران اربعین در حوزه های مختلف از همکاری های صمیمانه عتبه با کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین علی الخصوص در برنامه های فرهنگی تقدیر کرد.

در این دیدار که چند تن از مسئولان کمیته فرهنگی حضور داشتند حجت الاسلام حمید احمدی با ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدام های فرهنگی از جمله برگزاری نشست های علمی با مشارکت اساتید دانشگاه های ایران و عراق و مشارکت اندیشمندانی از 12 کشور جهان و برگزاری بیش از 800 محفل و کرسی تلاوت قرآن و تکریم از حدود هزار موکب همکاری و همدلی بین مسئولان و فعالان اربعینی ایران و عراق و مساعدت های عتبه های مقدس به ویژه عتبه حسینی را ستودنی خواند و خواستار استمرار و تقویت این همکاری ها شد.

حسن رشید با تقدیر از خدمات کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، تکریم و اهدای هدایا به مواکب را باعث تقویت مودت و پیوندهای عاطفی و اقدامی مؤثر در تحکیم روابط بین دو ملت دانست و گفت: عتبه حسینی همه توان خود را برای ارائه خدمات شایسته به زائران به کار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شکوهمند مراسم اربعین باعث شکست توطئه های دشمنان شد

برگزاری شکوهمند مراسم اربعین باعث شکست توطئه های دشمنان شد