مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-26حوادث

قتل دوست صمیمی به خاطر یک دختر


پسر جوانی که متهم است دوستش را در یک تصادف ساختگی به قتل رسانده، در دادگاه کیفری یک استان تهران، با بیان جزییات، ادعا کرد مرگ دوستش اتفاقی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 1401 با گزارش یک تصادف میان دو خودرو سمند، پراید و یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر شمال به جنوب خیابان یوسف آباد تهران آغاز شد.

پس از آن با حضور پلیس راهور در محل تصادف و بررسی های اولیه مشخص شد که راکب 27 ساله موتورسیکلت به نام بهروز در محل سانحه فوت کرده است.

با فوت بهروز مأموران انتظامی نیز راهی محل شدند و تحقیقات را با پرس وجو از راننده های دو خودرو پی گرفتند.

راننده سمند که زن جوانی بود، در توضیح ماجرا گفت: در حال رانندگی بودم که خودرو پراید با سرعت زیادی که داشت، ابتدا به ماشین من زد و بعد هم به موتورسیکلت خورد.

بعد از آن کارشناسان پلیس راهور هم اظهارات راننده سمند را تأیید کردند و گفتند: صحنه تصادف نشان می دهد که راننده خودرو پراید با سرعت زیاد و بدون استفاده از ترمز به موتورسیکلت برخورد کرده و راکب آن را حدود 10 متر روی زمین کشانده است.

به این ترتیب از آنجایی که به نظر می رسید تصادف عمدی باشد، راننده پراید که جوانی به نام خسرو بود، برای انجام تحقیقات تکمیلی بازداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل دوست صمیمی به خاطر یک دختر

قتل دوست صمیمی به خاطر یک دختر