مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-05اجتماعي

بازگشت سه هزار و 339 زائر اربعین خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که تا کنون سه هزار و 339 زائر توسط این ناوگان به استان عزیمت نموده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا 14 شهریور ماه بیش از 8 هزار و 407 زائر استان با 287 سفر برای حضور در مراسم اربعین به پایانه های مرزی اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که به این منظور 104 سفر توسط دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران از مرز مهران انجام و تا کنون 3 هزار و 339 زائر به استان بازگشته اند.

وی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام تلاش خود را بکار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تامین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سه هزار و 339 زائر اربعین خراسان جنوبی

بازگشت سه هزار و 339 زائر اربعین خراسان جنوبی