مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:102023-08-26اقتصادي

41 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی به بهره برداری می رسد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 41 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با سه هزار و 418 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 41 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با سه هزار و 418 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه ها شامل بهسازی و بازیافت سرد درجا، عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی، لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در راه های اصلی، اصلاح نقاط پرتصادف، احداث و آسفالت محورهای روستایی، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی، خرید ماشین آلات و احداث پل است.

وی افزود: بهسازی و بازیافت سرد در جا با سیمان و روکش آسفالت محور گرمه-سنگ سوراخ به طول 10 کیلومتر در شهرستان گرمه، عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی به طول 50 کیلومتر در سطح استان و عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی محورهای شریانی حوزه های استحفاظی شهرستان های شیروان و فاروج به طول 15 کیلومتر از جمله مهمترین پروژه ها است.

مشتری اصلاح نقطه پرتصادف تقاطع اتیمز و پمپ بنزین فلاح در شهرستان اسفراین و اصلاح نقطه پرتصادف قوس نیروگاه شیروان را از دیگر پروژه ها برشمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

41 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی به بهره برداری می رسد