مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-24سياسي

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی با حضور رییس سازمان محیط زیست


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی با اعتبار 120 میلیارد تومان تکمیل شد و در حال حاضر با ظرفیت 3 هزار و 400 مترمکعب در شبانه روز فعال است این تصفیه خانه 4 هزار مشترک را پوشش می دهد و با طول 66 کیلومتر فرایند جمع .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی سلاجقه صبح امروز در حاشیه افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی گفت: شاخص اصلی دولت سیزدهم کار جهادی و خدمت به مردم است و همه مسئولان تلاش کرده اند در کنار مردم و با حفظ ارزش های نظام کشور را به پیش ببرند.

معاون رییس جمهور و رییس حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: دستاوردهای دولت سیزدهم در 2 سال استقرار، جدای از سنگ اندازی های دشمنانی که نمی خواهند سرافرازی نظام را ببینند، بی بدیل است.

وی افزود: بخش بلداجی از لحاظ ظرفیت گردشگری و تالابی بی نظیر است و امروز با مشاهده میدانی این تالاب ها برنامه های خوبی برای حفاظت از این ظرفیت های بین المللی و حفظ آن ها در نظر گرفته شد.

استفاده از ظرفیت صندوق محیط زیست برای کمک به تالاب چغاخور سلاجقه بیان کرد: برای کمک به تالاب چغاخور باید از ظرفیت های صندوق محیط زیست استفاده شود و طرح های توسعه ای، گسترش زیرساخت ها با حفظ محیط زیست در این منطقه اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی با حضور رییس سازمان محیط زیست

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی با حضور رییس سازمان محیط زیست