مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-26اقتصادي

حمایت استاندار خراسان رضوی از زنجیره فراوری معادن


استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز بهره برداری رسمی از اولین کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن هماتیت با خلوص 67 درصد در شهرک صنعتی بردسکن شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از بردسکن، یعقوبعلی نظری که برای افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت بردسکن، در آیین بهره برداری از یک شرکت تامین کانی شرکت کرده بود، اظهار کرد: تکمیل زنجیره فراوری معدن و تولید محصول نهایی از کارهای ویژه در این حوزه است.

نظری در مراسم بهره برداری از شرکت تامین کانی بردسکن، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: موضوع معدن و استفاده از ظرفیت های آن امری جدی است.

وی با بیان این که در حوزه اکتشافات خراسان رضوی مشغول کشف ظرفیت های مهم معدنی هستیم افزود: مساله استخراج یکی از راهبردها و سیاست گذاری های کلان کشوری است، بنابراین این حوزه در صدر اولویت های ما باید قرار گیرد.

نظری همچنین تکمیل زنجیره فراوری معدن و تولید محصول نهایی را از کارهای ویژه این حوزه دانست و افزود:  نباید با استخراج یا دیگر عملیات های عمرانی،  به محیط زیست آسیب برسد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه  احداث کارخانه سنگ آهن در این شهرک صنعتی اولین تولید کننده کنسانتره سنگ آهن هماتیت با خلوص 67 درصد در کشور است افزود: 40 هزار تن تولید سال گذشته  امسال به 80 هزار تن رسیده است که رشد قابل قبولی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت استاندار خراسان رضوی از زنجیره فراوری معادن

حمایت استاندار خراسان رضوی از زنجیره فراوری معادن