مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-09سياسي

تقدیر نماینده مردم تهران از خدمت رسانی دولت به زائران اربعین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور با شکوه مردم در اربعین و مدیریت دقیق این مراسم باشکوه در دو کشور ایران و عراق گفت: - نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدامات خوب دولت برای خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: امسال واقعا خدمات ایاب و ذهاب و خدمات بهداشتی در اربعین چشمگیر بود که جای تقدیر از مسؤولان ایران و عراق دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور با شکوه مردم در اربعین و مدیریت دقیق این مراسم باشکوه در دو کشور ایران و عراق گفت: با تعامل و برنامه ریزی های مناسب دو کشور عراق و ایران، علی رغم افزایش چشمگیر تعداد زوار در سال جاری، شاهد برگزاری مراسم باشکوه پیاده روی اربعین بودیم.

وی افزود: مدیریت و برنامه ریزی دقیق دستگاه های مربوطه در ایران که از چند ماه قبل از اربعین آماده خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) بوده اند، بیانگر اهتمام ویژه مسئولان به این مراسم و خیلِ عظیم زائران اباعبدالله است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که معمولا در سال های اخیر زائران اربعینی با مشکلات زیادی برای سفر به عراق روبرو بودند، گفت: الحمدالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده مردم تهران از خدمت رسانی دولت به زائران اربعین

تقدیر نماینده مردم تهران از خدمت رسانی دولت به زائران اربعین