مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-02اقتصادي

بهره برداری از سه پروژه آبرسانی به 20 روستای خراسان شمالی


 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: سه پروژه آبرسانی به 20 روستای استان در قالب جهاد آبرسانی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: سه پروژه آبرسانی به 20 روستای استان در قالب جهاد آبرسانی به بهره برداری رسید.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای منطقه کسبایر شامل روستاهای قراجه، کلاب، بدرانلو، چریک، قریکانلو، دوراقانلو، قصرقجر، فخرالدین، ممو، شعبان، قره جنگل و آقانبی در شهرستان بجنورد، آبرسانی به مجتمع زیدرسرانی شامل روستاهای پیره، جنگاه، حلواچشمه، قلعه علی محمد، شناقی علیا، برزلان علیا و سفلی در شهرستان شیروان و پروژه آبرسانی به روستای حصارچه در شهرستان رازوجرگلان از جمله پروژه های جهاد آبرسانی به روستاهای استان می باشند که به بهره برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در این پروژه ها 18 میلیارد تومان است، گفت: احجام کار شده در این پروژه ها شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث 13 باب مخزن مجموعا به حجم دو هزار و 800 مترمکعب و پنج باب ایستگاه پمپاژ، اجرای بیش از 38 کیلومتر خط انتقال، اصلاح و توسعه هشت کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه پروژه آبرسانی به 20 روستای خراسان شمالی

بهره برداری از سه پروژه آبرسانی به 20 روستای خراسان شمالی