مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18سياسي

روایتی از خدمت کریمانه یاران «حاج قاسم» در چایخانه «حرم رضوی»


هیأت رزمندگان اسلام 6 روز در سال را وارد چایخانه صحن کوثر در حرم امام رضا(ع) شده و از زائران آقا پذیرایی می کنند، - خبرگزاری فارس کرمان - آمنه شهریارپناه: حرمش مأمن و ملجاء است، خودش پناه و حریمش پناهگاه، جان و جانان را می گویم، سلطان خراسان! امام رضای مهربان! امروز از یک بُعد دیگر به آن حریم امن می پردازیم، از یک احساس دلنشین، از حس خوبِ خدمت، از لحظاتی از جنس ارادت! می خواهیم با هم به چایخانه اش برویم، همان آشیانه عاشقانه با آن سقف های دلبرانه یا حتی آن آواها و نواهای عارفانه که عطر چای را تغییر می دهند و داروی شفابخش می شوند.

این بهانه را از خدمت بچه های کرمان در آن نقطه بهشتی بدست آوردیم، همان جوانان و نوجوانان یا حتی کم و بیش پنجاه شصت ساله هایی که توفیق یافتند زیر پرچم هیأت رزمندگان اسلام به فردوس طوس بروند و عطر حاج قاسم را در فضای معنوی آنجا گسترش دهند.

 این افتخار به اعتبار حاج قاسم به کرمان و کرمانی ها رسیده است در همین راستا سید ابراهیم یزدی سرپرست این گروه 60 نفره در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان از حضور هیات رزمندگان اسلام با عنوان یاران حاج قاسم در چایخانه صحن کوثر سخن به میان آورد و اظهار داشت: چند سال پیش رایزنی هایی انجام دادیم و با موافقت آستان قدس رضوی، مقرر شدکرمانی ها هر سال 3 بار و در هر دوره دو روز در چای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از خدمت کریمانه یاران «حاج قاسم» در چایخانه «حرم رضوی»

روایتی از خدمت کریمانه یاران «حاج قاسم» در چایخانه «حرم رضوی»