مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-29بين الملل

المنقوش با دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ملت لیبی خیانت کرد


«بیشتر انقلاب هایی که به «بهار عربی» معروفند با برنامه ریزی و حمایت آمریکا و برخی دولت های اروپایی و عربی و همکاری برخی گروه های اسلام گرای سیاسی برای سرنگونی نظام های عربی ایجاد شدند که همواره علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایستاده و از مقاومت .

- بیشتر انقلاب هایی که به بهار عربی معروفند با برنامه ریزی و حمایت آمریکا و برخی دولت های اروپایی و عربی و همکاری برخی گروه های اسلام گرای سیاسی برای سرنگونی نظام های عربی ایجاد شدند که همواره علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایستاده و از مقاومت فلسطین حمایت کرده و خواهان قیمت های عادلانه ای برای نفت شده و سیاست های ضد طایفه ای و ضد سلطه گری آمریکا داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در گزارشی درباره دیدار نجلاء المنقوش، وزیر خارجه لیبی با الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: در رأس این کشورها لیبی است که بعد از دیدار وزیر خارجه این کشور با الی کوهن در رم با حمایت دولت ایتالیا و در راستای مقدمه چینی برای پیوستن لیبی به توافق های صلح ابراهیم صحبت این روزها شده است.

دولت لیبی به ریاست عبدالحمید الدبیبه به دروغ ادعا کرد که از این دیدار اطلاع نداشته و به صورت تصادفی برگزار شده است؛ اما الی کوهن گفت که این دیدار بعد از تماس هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المنقوش با دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ملت لیبی خیانت کرد

المنقوش با دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ملت لیبی خیانت کرد