مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

وضعیت بیمارستان تخصصی زنان در جنوب کرمان، چالش فراروی طرح جوانی جمعیت


بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت به عنوان تنها مرکز تخصصی زنان در جنوب کرمان است که قدمت آن به سال 1342 برمی گردد و علاوه بر مشکلات فیزیکی و بهداشتی فاقد دو زیرساخت مهم از جمله ماموگرافی و هیستروسکوپی است.

- ایسنا/کرمان بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت به عنوان تنها مرکز تخصصی زنان در جنوب کرمان است که قدمت آن به سال 1342 برمی گردد و علاوه بر مشکلات فیزیکی و بهداشتی فاقد دو زیرساخت مهم از جمله ماموگرافی و هیستروسکوپی است.

رییس بیمارستان تخصصی زنان جیرفت 27 شهریورماه در جمع بانوان خبرنگار با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: وقتی که چندین سال پیش وارد بیمارستان شدم از نظر بهداشتی و آمار مرگ و میر نوزادان، وضعیت خیلی نگران کننده بود اما با تلاش های صورت گرفته توانستیم از برخی مشکلات عبور کنیم.

دکتر لیلا عارفی تعداد تخت مصوب را 120 عدد عنوان کرد که در حال حاضر به 104 تخت خدمات ارائه می شود و افزود: قدمت این بیمارستان به سال 1342 برمی گردد که تا سال 1368 به عنوان بهداری همه بخش ها را داشته و از 1372 به بعد به عنوان مرکز تخصصی زنان فعالیت می کند که با طرح تحول سلامت زیرساخت هایی از جمله اورژانس زنان احداث و به بهره برداری رسید.

وی تعداد پزشکان مقیم متخصص و زنان را 10 نفر عنوان کرد و گفت: متخصص بی هوشی هم داریم که از این جهت مشکل نداریم اما بار کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیمارستان تخصصی زنان در جنوب کرمان، چالش فراروی طرح جوانی جمعیت

وضعیت بیمارستان تخصصی زنان در جنوب کرمان، چالش فراروی طرح جوانی جمعیت