مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-26ورزشي

مشکلات زیرساختی در ورزش البرز وجود دارد


سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در ورزش البرز وجود دارد، گفت: با این وجود همواره در بین جامعه ورزش کشور انتظارات بالایی از آن وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد گواری ظهر شنبه با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با قدردانی از برگزار کنندگان مجمع اظهار کرد: در دوران ابتدایی تشکیل و سرپرستی هیئت، تلاش های خوبی در آمادگی جسمانی استان البرز انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در ابتدای راه اندازی یک فدراسیون و یا هیئت وجود مشکلات طبیعی است، ادامه داد: رییس منتخب هیئت از امروز مسئولیت سنگین و خطیری بر عهده خواهد داشت که می بایست در کنار تلاش مضاعف، برای آن برنامه ریزی صحیح و اصولی داشته باشد.

گواری افزود: بدون تردید همدلی و وفاق تمامی اعضای مجمع اتفاقات خوبی را برای آمادگی جسمانی استان البرز رقم خواهد زد و لازم است که همگی برای رسیدن به وضعیت مطلوب، تمام توان خود را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه مشکلات زیر ساختی در ورزش البرز وجود دارد، عنوان کرد: البرز استانی ورزش خیز است که همواره در بین جامعه ورزش کشور انتظارات بالایی از آن وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیرساختی در ورزش البرز وجود دارد

مشکلات زیرساختی در ورزش البرز وجود دارد