مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-09اجتماعي

تعامل بین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی راه حلی برای چالش های بخش کشاورزی اردبیل


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تعامل بین دانشگاه و مراکز تحقیقات کشاورزی را در کمک به حل مشکلات بخش کشاورزی ضروری دانست.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تعامل بین دانشگاه و مراکز تحقیقات کشاورزی را در کمک به حل مشکلات بخش کشاورزی ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال شهبازی 18 شهریور در نخستین جلسه هم اندیشی با دانشگاه محقق اردبیلی که با هدف اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک در قالب تفاهم نامه مشترک برگزار شد، با تأکید بر اینکه تعامل با حوزه اجرا، بخش خصوصی و ارتباط مؤثر با دانشگاه ها و مراکز علمی رویکرد مهم سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است، گفت: تحقیقات موتور محرک بخش کشاورزی است و ضرورت دارد بین مراکز تحقیقات، دانشگاه های داخلی و بین المللی ارتباط منظم و منسجمی وجود داشته باشد، تا با تقویت و تعامل سازنده بتوانیم دستاوردهای تحقیقاتی را به ثروت تبدیل کنیم.

وی تربیت نیروی ماهر در بخش کشاورزی را از جمله وظایف مهم دانشکده های کشاورزی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر در دنیا، نهادهایی تحت عنوان سازمان کشاورزان آینده با هدف ترغیب جوانان برای ورود به بخش کشاورزی در حال فعالیت هستند که ضرورت دارد ما نیز در این مسئله با جدیت ورود کرده و با تعریف سازو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی راه حلی برای چالش های بخش کشاورزی اردبیل

تعامل بین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی راه حلی برای چالش های بخش کشاورزی اردبیل