مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-11اقتصادي

تجهیز 22 کیلومتر محور اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی مناسب


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تا آخر امسال 22 کیلومتر از محور اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی مناسب و به روز مجهز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی عصر دوشنبه در جریان بازدید از اجرای طرح های روشنایی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: در نیمه اول امسال 11 کیلومتر از بزرگراه اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی مناسب مجهز شد که تا آخر امسال نیز 10 کیلومتر دیگر از این محور به سیستم روشنایی مدرن آراسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی ارتقای سیستم روشنایی، نصب علائم و سایر تجهیزات در ایام باقیمانده از فصل کاری مورد توجه و دقت نظر است، تصریح کرد: تا قبل از شروع فصل سرما و بارش ها سعی ما بر این است تا جاده های مواصلاتی استان را به این سیستم های روشنایی، تجهیزات و علائم ایمنی مجهز کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با توجه به گله مندی مردم به ویژه رانندگان و مسافران در مسیرهای مختلف، ما نصب سیستم روشنایی را در محورهای مواصلاتی به ویژه بزرگراهی هدف گذاری کردیم که 10 کیلومتر از محور اردبیل به سمت مغان و سه راهی صحرا به سیستم روشنایی مجهز شده تا تردد ایمنی را در این مسیر شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 22 کیلومتر محور اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی مناسب

تجهیز 22 کیلومتر محور اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی مناسب