مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-19ورزشي

اعزام 2 تیم کرمانشاه به مسابقات مینی فوتبال محلات کشور


رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه از اعزام دو تیم بانوان و آقایان کرمانشاه به مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه از اعزام دو تیم بانوان و آقایان کرمانشاه به مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبرداد.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اتمام مسابقات مینی فوتبال محلات در سطح استان، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات کشور از سال گذشته در بخش استانی استارت خورد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران بالای 15 سال در قالب تیم های پنج نفره می توانستند در این رقابت ها شرکت کنند، افزود: ثبت نام تیم های شرکت کننده در این مسابقات از بهمن سال گذشته شروع شد و تا اردیبهشت امسال ادامه داشت که طی این مدت حدود 300 تیم در سطح استان ثبت نام کردند.

رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: با پایان ثبت نام، ابتدا مسابقات در سطح شهرستان ها برگزار شد و در نهایت مرحله استانی این رقابت ها با حضور 13 تیم در بخش آقایان و هشت تیم در بخش بانوان طی روزهای گذشته برگزار شد.

وی افزود: در بخش آقایان تیم عرشیان کرمانشاه به مقام قهرمانی استان رسید و تیم های گیلانغرب و رادیوئالان نیز دوم و سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 تیم کرمانشاه به مسابقات مینی فوتبال محلات کشور

اعزام 2 تیم کرمانشاه به مسابقات مینی فوتبال محلات کشور