مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 21:102023-09-08پزشكي

حدود 37 هزار نفر به مراکز درمانی چذابه مراجعه کردند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: 36 هزار و 528 نفر برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه مرزی دانشگاه و مواکب درمانی و… که در پایانه مرزی چذابه مستقر هستند، - مراجعه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب حی بر عصر امروز جمعه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: در بازه زمانی 27 مردادماه تا به امروز تعداد 36 هزار و 528 نفر برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه مرزی دانشگاه و مواکب درمانی و پایگاه های سیار متعلق به ارگان های دیگر مستقر در پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، 20 هزار و 921 نفر به درمانگاه مرزی و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که تعداد یک هزار و 182 نفر از مراجعان برای ادامه روند درمانی به بیمارستان های پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعزام و 19 هزار و 739 نفر با دریافت خدمات درمانی در محل و حال مساعد، ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: همچنین تعداد 735 نفر به سالن سرد دانشگاه مستقر در مرز چذابه مراجعه کردند و در صورت نیاز برای تثبیت و پایداری حال عمومی به درمانگاه مرزی ارجاع داده شدند.

حی بر گفت: در مجموع تعداد 14 هزار و 872 نفر به پایگاه های سیار درمانی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی، بسیج دانشجویی، هلال احمر، ارتش و بنیاد مستضعفان مراجعه کردند که از این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 37 هزار نفر به مراکز درمانی چذابه مراجعه کردند

حدود 37 هزار نفر به مراکز درمانی چذابه مراجعه کردند