مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-26دانش

تسهیلات دانشگاه علم و فرهنگ در راستای ارتقای تحصیلی دانشجویان


اهم تسهیلات دانشگاه علم و فرهنگ در قالب تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان، صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی و تسهیلات کمیته تخفیف دانشگاه در راستای ارتقای تحصیلی دانشجویان ارائه می شود.

- اهم تسهیلات دانشگاه علم و فرهنگ در قالب تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان، صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی و تسهیلات کمیته تخفیف دانشگاه در راستای ارتقای تحصیلی دانشجویان ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منوچهر جهانیان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن اشاره به دغدغه جدی و همیشگی دانشگاه در کمک به رفع نیازهای مالی دانشجویان به اندازه مقدورات خود و نیز تشویق دانشجویان کوشا با استفاده از سازوکارهای قانونی پیش بینی شده، گفت: دانشگاه علم و فرهنگ از طریق صندوق رفاه دانشجویان برای در پرداخت تسهیلات و کمک به دانشجویان در ثبت نام، تسویه حساب و .

اهتمام جدی دارد و کمیته تخفیف دانشگاه نیز با تشکیل جلسات مستمر در هر نیم سال تحصیلی، تسهیلات و خدماتی را در راستای حل مشکلات و نهایتاً ارتقای تحصیلی دانشجویان فراهم می کند.

جهانیان تاکید کرد: در این موارد، یکی از مهم ترین دغدغه های ما و همکاران این است تا در فضایی کاملاً عادلانه و مبتنی بر ارزیابی نیازهای واقعی، تسهیلات ارائه شود و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دانشگاه علم و فرهنگ در راستای ارتقای تحصیلی دانشجویان

تسهیلات دانشگاه علم و فرهنگ در راستای ارتقای تحصیلی دانشجویان