مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-19حوادث

شهرستانی مرزی که برخی روستاهایش یک متر هم آسفالت ندارد


متاسفانه برخی از روستاهای شهرستان مرزی صالح آباد حتی یک متر هم آسفالت ندارند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرماندار صالح آباد گفت: متاسفانه برخی از روستاهای شهرستان مرزی صالح آباد حتی یک متر هم آسفالت ندارند.

مرتضی یوسفی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صالح آباد شهرستانی مرزی است که 90 کیلومتر مرز مشترک با دو کشور افغانستان و ترکمنستان دارد.

وی با بیان اینکه صالح آباد سال 1397 از تربت جام جدا و به شهرستان ارتقاء یافته است، اظهار کرد: علیرغم اینکه صالح آباد به شهرستان ارتقاء یافته اما در بسیاری از زیرساخت ها با محرومیت شدید مواجه است.

معاون فرماندار صالح آباد با انتقاد از اینکه طی سال های گذشته به این شهرستان توجهی نشده است، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان در حوزه راه های مواصلاتی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان در حوزه راه های مواصلاتی دو مسیر یکی به سمت تربت جام با 90 کیلومتر و دیگری به سمت مشهد مقدس با 180 کیلومتر دارد که 45 کیلومتر از مسیر مشهد تا دو راهی سرخس در محدوده این شهرستان است.

برخی روستاهای مرزی حتی یک متر هم آسفالت ندارند یوسفی با بیان اینکه راه های روستایی شهرستان از پایین ترین استاندارد آسفالت در خراسان رضوی برخوردارند، بیان کرد: در حوزه روستایی کمترین برخورداری را از نظر آسفالت داریم؛ به طوری که در برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستانی مرزی که برخی روستاهایش یک متر هم آسفالت ندارد

شهرستانی مرزی که برخی روستاهایش یک متر هم آسفالت ندارد