مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-23اقتصادي

طوقدار روستایی با ظرفیت گردشگری و کشاورزی در ساحل خزر


روستای طوقدار که در بخش رودپی جنوبی قرار دارد و حائز بالاترین درجه دهیاری با کسب نمره 5 است، در واقع تنها روستای ساحلی است که در بافت طرح هادی قرار گرفته است.

- "طوقدار" روستایی با ظرفیت گردشگری و کشاورزی در ساحل خزر ایسنا/مازندران روستای طوقدار که در بخش رودپی جنوبی قرار دارد و حائز بالاترین درجه دهیاری با کسب نمره 5 است، در واقع تنها روستای ساحلی است که در بافت طرح هادی قرار گرفته است.

این روستا 6 کیلومتر ساحل دارد و 2947 نفر جمعیت؛ در ایام تعطیل این جمعیت به دلیل برخورداری از ساحل بی نظیر و طبیعت بکر چند برابر می شود لذا می توان گفت "طوقدار" نگین طلایی رودپی شمالی و شهرستان ساری و روستایی ساحلی با ظرفیت های منحصر به فرد در گردشگری مازندران است.

آزادسازی 100 درصدی 12.

5 کیلومتر از سواحل رودپی شمالی هوشمند بریمانی بخشدار رودپی شمالی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه با تلاش های جهادی استاندار مازندران تاکنون 100 درصد از 12.

5 کیلومتر از سواحل رودپی شمالی آزادسازی صورت گرفته است و تاکنون هیچ حادثه ای شامل غرق شدگی، فوتی، مصدوم و غیره در سواحل طوقدار نداشتیم، اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن به 70 نفر تسهیلات کم بهره مسکن در بخش رودپی شمالی پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوقدار روستایی با ظرفیت گردشگری و کشاورزی در ساحل خزر

طوقدار روستایی با ظرفیت گردشگری و کشاورزی در ساحل خزر