مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-11سياسي

مازندران در انتظار بزرگترین رویداد فرهنگی ساحلی است


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از آمادگی استان برای میزبانی از مسافران در روزهای پایانی تابستان خبر داد و گفت: مازندران در انتظار بزرگترین رویداد فرهنگی ساحلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران 22 گانه استان گفت: با توجه به پایان تابستان و تعطیلات پیش رو همه دستگاه ها باید برای پذیرایی از مهمانان و مسافران مازندران آمادگی کامل داشته باشند.

وی تبیین فعالیت های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی را از برنامه های محوری در سواحل ذکر کرد وافزود: در این راستا با همکاری سپاه کربلای مازندران بزرگترین رویداد فرهنگی حوزه عفاف و حجاب پنج شنبه هفته جاری در سواحل این استان به اجرا در می آید.

سلگی با اشاره به اهمیت تلاش مدیران دستگاه ها در خدمت رسانی به مسافران اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران تا پایان تابستان مرخصی فرمانداران و مدیران کل دستگاه ها با هدف خدمت رسانی به مسافران لغو شده است.

وی از تأمین نیازمندی های مسافران در این استان خبر داد وافزود: در این راستا روزانه 500 تن گوشت مرغ در شهرهای ساحلی مازندران توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در انتظار بزرگترین رویداد فرهنگی ساحلی است

مازندران در انتظار بزرگترین رویداد فرهنگی ساحلی است