مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-29اقتصادي

ارائه خدمات بیمه سلامت به 50 هزار زوج نابارور در کشور


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از نشان دار شدن و ارائه خدمات به 50 هزار زوج نابارور در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی ناصحی در بازدید از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: در راستای قانون جمعیت و خانواده بیمه سلامت خدمات خوبی را برای زوج های نابارور در نظر گرفته که در این راستا 50 هزار زوج نابارور در کشور تحت پوشش قرار گرفته و این آمار روزبه روز در حال افزایش است.

وی افزود: با خدمات پوششی 90 درصد عمومی غیردولتی در بخش های غیردولتی توانسته ایم کمک های خوبی به زوج های نابارور داشته باشیم تا بخشی از هزینه ها جبران شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، بیان کرد: سهم خودپرداخت در بخش خصوصی نسبت به دولتی بیشتر و طبعاً پرداخت از جیب مردم هم بیشتر خواهد بود.

ناصحی، تأکید کرد: مراکز دانشگاهی می توانند پرداخت از جیب مردم را کاهش دهند که مراکز علمی محققین و دانشمندان خوبی دارد و در این زمینه تجربه بالایی در مراکز دانشگاهی وجود دارد و میانگین موفقیت آنها بین 30 تا 35 در کشور است.

وی عنوان کرد: توسعه مراکز ناباروری در کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت در دستور کار است که مراکز سطح 2 و 3 در حال گسترش است که در کنار آن خدمات پوشش بیمه ای در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بیمه سلامت به 50 هزار زوج نابارور در کشور

ارائه خدمات بیمه سلامت به 50 هزار زوج نابارور در کشور