مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-21سياسي

همکاری های ایران و عمان تاکنون موجب خیر و برکت برای منطقه بوده است


فرمانده کل ارتش در دیدار با فرمانده نیروی زمینی کشور عمان گفت: ما در دو طرف یکی از مهم ترین نقاط راهبردی جهان هستیم که همکاری های دو کشور تا کنون موجب خیر و برکت برای منطقه بوده و حتما توسعه آن نتایج بهتری را برای همه کشورهای منطقه بویژه دو کشور ایران و عمان به همراه خواهد داشت.

- فرمانده کل ارتش در دیدار با فرمانده نیروی زمینی کشور عمان گفت: ما در دو طرف یکی از مهم ترین نقاط راهبردی جهان هستیم که همکاری های دو کشور تا کنون موجب خیر و برکت برای منطقه بوده و حتما توسعه آن نتایج بهتری را برای همه کشورهای منطقه بویژه دو کشور ایران و عمان به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر مطر بن سالم البلوشی، فرمانده نیروی زمینی سلطنت عمان و هیات همراه صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش دیدار و گفت وگو کردند.

امیر سرلشکر موسوی در این دیدار حضور فرمانده نیروی زمینی عمان در نیروی زمینی ارتش و مذاکرات انجام شده را مقدمه توسعه همکاری های مشترک در حوزه های مختلف و انتقال تجارب بخش های آموزشی، تحقیقاتی، خودکفایی، عملیاتی، اطلاعاتی عنوان کرد و افزود:ما در دو طرف یکی از مهم ترین نقاط راهبردی جهان هستیم که همکاری های دو کشور تا کنون موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های ایران و عمان تاکنون موجب خیر و برکت برای منطقه بوده است

همکاری های ایران و عمان تاکنون موجب خیر و برکت برای منطقه بوده است