مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-18بين الملل

ترامپ بازمی گردد؟


تنوع اجتماعی، واکنش های فرهنگی و احزاب راست افراطی در سراسر دموکراسی های مستقر غربی یافت می شود، اما در سال های اخیر فقط در آمریکا یک رهبر شکست خورده اقدام به کودتا کرده و فقط در آمریکا است که رهبر کودتاچیان بار دیگر نامزد حزبی بزرگ می شود.

-   منبع: نیویورک تایمز   (گفتگوی میشل گلدبرگ با نویسندگان کتاب: استیون لویتسکی و دانیل زیبلات) تاریخ انتشار: 11 سپتامبر 2023    مترجم: لیلا احمدی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖   درباره نویسنده: میشل گلدبرگ روزنامه نگار، نویسنده آمریکایی و ستون نویسِ روزنامه نیویورک تایمز است.

او خبرنگار ارشد امریکن پراسپکت، ستون نویسِ سایت های دیلی بیست و اسلیت و نویسنده ارشد خبرگزاری نیشن است.

گلدبرگ نویسنده چندین کتاب مهم در مورد سیاست، مذهب و حقوق زنان است و در سال 2018 جایزه پولیتزر را برای نگارش گزارشی تکان دهنده در مورد آزار جنسی در محل کار دریافت کرده است.

  برخی از تألیفات او عبارتند از: پادشاهی در راه است: ظهور ناسیونالیسم مسیحی (2006) ، ابزار تولید، جنسیت، قدرت و آینده جهان (2009) و ژست الهه: زندگی متهورانه ایندرا دوی (زنی که تلاش کرد یوگا به غرب راه یابد) (2015) .

 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖  عصر ایران- یکی از اثرگذارترین کتاب هایی که درباره سال های ریاست ترامپ نوشته شده، کتاب دموکراسی ها چگونه می میرند؟ نوشته دو استاد هارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ بازمی گردد؟

ترامپ بازمی گردد؟