مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-18سياسي

کمک خیران برای احداث ساختمان ICU بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور


مجمع خیرین سلامت شهرستان نور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و در این جلسه خیران متعهد شدند با کمک 15 میلیار ریالی ساختمان ICU شماره دو بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان را احداث کنند.

- کمک خیران برای احداث ساختمان ICU بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور ایسنا/مازندران مجمع خیرین سلامت شهرستان نور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و در این جلسه خیران متعهد شدند با کمک 15 میلیار ریالی ساختمان ICU شماره دو بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان را احداث کنند.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور امروز در مجمع خیران سلامت این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان نور با توجه به گردشگر پذیر بودن تنها یک بیمارستان دارد با توجه به جمعیت پراکنده و خانه دومی ها در ایام تعطیلات پذیرای چهار برابر جمعیت خود است.

وی تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) در برخی از امکانات دچار کمبود است که با همت و ایثارگری مدیران در شبکه بهداشت و درمان مطالبه بیماران را پاسخ می دهد اما نیازمند افزودن بخش های دیگر و تجهیزات در بیمارستان است.

فرماندار شهرستان نور از کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی توسط خیرین شهرستان برای ساخت ساختمان ای سی یو 2 که نیاز ضروری بیمارستان است، خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خیران برای احداث ساختمان ICU بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور

کمک خیران برای احداث ساختمان ICU بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور