مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-23سياسي

مسجد کانون فرهنگ ساز است


مسجد یکی از کانون های فرهنگ ساز از اول بعثت تا امروز همواره مورد توجه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود کارگر چهارشنبه شب در چهارمین جلسه شورای فرهنگی عمومی که با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات شهرداری خارگ برگزار شد با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: مسجد یکی از کانون های فرهنگ ساز از اول بعثت تا امروز همواره مورد توجه قرار گرفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خارگ افزود: مسجد مهمترین مکانی است که در اسلام بنا گردید و روز جهانی مسجد فرصت مناسبی است که ما بار دیگر نسبت به این جایگاه ارزشمند و بزرگ بیاندیشیم و با توجه به کارکردهای مساجد به سمت مسجد طراز اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مساجد بخش خارگ تصریح کرد: آیا مساجد ما در تراز انقلاب اسلامی هستند یا خیر و در حوزه نرم افزار و سخت افزار اکنون مساجد ما با مشکلاتی مواجه هستند؟ حجت الاسلام کارگر در ادامه با پرداختن به موضوع بنیان خانواده افزود: یکی از ریشه اصلی در بحث بنیاد خانواده موضوع اشتغال است، که مشکلاتی مانند طلاق و عدم تشکیل خانواده و عدم ارتباط و احترام متقابل را در پی خواهد داشت.

امام جمعه خارگ با تأکید بر خلاصه نشدن مشکلات خانواده ها به مسئله ثروت تأکید کرد: گاهی ثروتمندان نیز دارای احساس فقر هستند و همین کانون خانواده را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد کانون فرهنگ ساز است

مسجد کانون فرهنگ ساز است