مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-03اجتماعي

خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در پیاده روی جاماندگان اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با اشاره به مراسم بزرگ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در روز چهارشنبه 15 شهریور گفت: - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از سرویس دهی رایگان سه ایستگاه به عزاداران و شرکت کنندگان در پیاده روی جاماندگان اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با اشاره به مراسم بزرگ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در روز چهارشنبه 15 شهریور گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همواره سعی کرده است تا در مناسبت های مذهبی و ملی همراه و خدمتگزار مردم باشد.

وی افزود: ایستگاه های امام حسین (ع)، شهدای هفده شهریور و شهرری با توجه به اینکه بیشترین تقاضای سفر را در این روز خواهند داشت از ابتدای بهره برداری تا پایان مراسم رایگان خدمات رسانی می کنند.

درستی خاطرنشان کرد: ایستگاه هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به ویژه ایستگاه های امام حسین (ع) واقع در خطوط 2 و 6 و ایستگاه شهرری واقع در خط 1 آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران معمولاً در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، افزود: در این روز با کاهش فاصله حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در پیاده روی جاماندگان اربعین

خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در پیاده روی جاماندگان اربعین