مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-12بين الملل

اعلام آمادگی هلال احمر برای اعزام تیم های امدادی و درمانی به لیبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس جمعیت هلال احمر با ارسال نامه ای رسمی به هلال احمر لیبی، برای اعزام تیم های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل زدگان شهر درنا و متاثرین از طوفان دانیل، - از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مایلم فرصت را غنیمت شمرده و مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی و همکاران محترمتان در جمعیت هلال احمر لیبی ابلاغ نمایم.

با اندوه فراوان از وقوع طوفان دانیل و جاری شدن سیل شدید در کشور لیبی مطلع شدم که متأسفانه منجر به کشته شدن 150 نفر و مجروح و مفقود شدن بسیاری از مردم و همچنین خسارات گسترده به ساختمان های عمومی و خصوصی در شهر درنا واقع در 150 مایلی شرق شهر بنغازی شده است.

در این شرایط سخت، از طرف خود و جمعیت هلال احمر ایران به جنابعالی و همکارانتان در جمعیت هلال احمر لیبی تسلیت عرض می نمایم و آمادگی خود را جهت ارسال محموله امدادی بشردوستانه، اقلام امدادی و علاوه براین اعزام تیم های درمانی و امدادی به منظور کمک به سیل زدگان و همچنین عملیات بشردوستانه در لیبی اعلام می نمایم.

مراتب همدردی جمعیت هلال احمر ایران را به کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند ابلاغ می نمایم و برای جنابعالی، کارکنان و داوطلبان شما بهترین ها را در تلاش های بشردوستانه به منظور ارائه خدمات به آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی هلال احمر برای اعزام تیم های امدادی و درمانی به لیبی

اعلام آمادگی هلال احمر برای اعزام تیم های امدادی و درمانی به لیبی