مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-28سياسي

دستور اژه ای به مسؤولان قضایی شهرهای مرزی برای خدمت رسانی به زوار اربعین


رییس قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی به مسؤولان قضایی شهرهای مرزی دستور داد تا نهایت توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی به زوار اربعین و تسهیل امور آنان به کار ببندند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز دوشنبه (6 شهریور) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از خداوند متعال مسئلت کرد تا زیارت امام حسین(ع) و توفیق خدمت رسانی به زوار اربعین را نصیب همه انسان ها و مشتاقان و شیفتگان مکتب سرخ شهادت و عاشورا بگرداند.

  رییس دستگاه قضا همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی به تمامی مسئولان قضایی بویژه مسئولان قضایی شهرهای مرزی دستور داد تا نهایت توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی به زوار اربعین و تسهیل امور آنان به کار ببندند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به رییس جمهور و همه دولتمردان تبریک و تهنیت گفت و از محضر خداوند توفیقات آنان را در خدمت به نظام اسلامی و مردم مسئلت داشت.

رییس عدلیه همچنین از حجت الاسلام والمسلمین داودی مازندرانی به سبب قبول تصدی ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات قدردانی کرد و توفیقات وی را در این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اژه ای به مسؤولان قضایی شهرهای مرزی برای خدمت رسانی به زوار اربعین

دستور اژه ای به مسؤولان قضایی شهرهای مرزی برای خدمت رسانی به زوار اربعین