مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-11بين الملل

سخنان تحریک آمیز مقام صهیونیست علیه ایران در آستانه نشست شورای حکام آژانس


مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، علیه برنامه هسته ای ایران موضع گرفت و تلاش کرد دیگر کشورها را علیه ایران تحریک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با آنکه سالهاست اسراییلی ها به دروغ تکرار میکنند که ایران با ساخت سلاح اتمی فاصله ای ندارد و بارها با سر آمدن موعدهای مورد اشاره آنان، اتهامات دروغ آنان رو شده، تساحی هانگبی مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، دوباره اتهامات دروغی به ایران و برنامه صلح آمیز هسته ای، نسبت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صهیونیستی جروزالم پست ، او گفت اسراییل علیه غنی سازی اورانیوم بالای 60 درصد ایران اقدام خواهد کرد، زیرا به این معناست که اعتراف کرده به دنبال دستیابی به تسلیحات اتمی است .

  طبق این گزارش، هانگبی دوشنبه صبح در نشست جهانی مبارزه با تروریسم در هرتزلیا گفت: اگر ایران اورانیوم را بالای 60 درصد غنی کند که ما تشخیص خواهیم داد -و هیچ شانسی وجود ندارد که ما (تشخیص) ندهیم، که جهان و آژانس بین المللی انرژی اتمی آن را تشخیص ندهند- نتیجه این است که اسراییل باید اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان تحریک آمیز مقام صهیونیست علیه ایران در آستانه نشست شورای حکام آژانس

سخنان تحریک آمیز مقام صهیونیست علیه ایران در آستانه نشست شورای حکام آژانس