مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:212023-09-02سياسي

مشکلات کوی کوثر همدان با دغدغه مندی حل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در راستای بررسی مشکلات اهالی کوی کوثر همدان و پس از مطالبه گری امام جمعه در خطبه های نماز که پیرو حضور میدانی خود و ملاقات های مردمی انجام شد، ظهر امروز آیت الله شعبانی با همراه کردن مسئولان و متولیان مرتبط با این مشکل، از نزدیک در محل حاضر شد و به بررسی شرایط موجود پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این بازدید، اظهار داشت: در درجه اول باید از اهالی این منطقه تشکر کنیم که این سختی ها را تحمل کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دغدغه حل مشکلات مردم را دارند، یادآور شد: پخش کلیپی از مشکلات اهالی این منطقه در نماز جمعه نیز به علت آن بود که حرف و درد دل مردم به گوش مسئولان رسانده شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حل مشکل این منطقه توسط مسئولان پیگیری می شود، گفت: متاسفانه برخی مشکلات قانونی در این زمینه وجود داشت که باعث شده کار عقب بیفتد، اما نباید اجازه دهیم مشکلات قانونی  زندگی مردم را مختل کند.

وی با بیان اینکه دستگاه ها مشکلات موجود بین خود را هرچه سریع تر برطرف کنند، اظهار کرد: امروز مسئولان و متولیان در این مکان جمع شده اند تا مشکلات مردم اهالی کوی کوثر را برطرف کنند.

شعبانی افزود: امروز باید به یک جمع بندی برسیم و در بخشی از مشکلات فنی نیز نیازمند توجه به آینده نگری هستیم و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کوی کوثر همدان با دغدغه مندی حل می شود

مشکلات کوی کوثر همدان با دغدغه مندی حل می شود