مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-12اقتصادي

آغاز اجرای 210 واحد مسکن ملی در گنبدکاووس


مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: عملیات اجرایی دومین پروژه نهضت ملی مسکن گنبدکاووس با احداث 210 واحد مسکونی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مرتضی صابری امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عملیات اجرایی دومین پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گنبدکاووس در زمینی به وسعت 2 هکتار آغاز شد.

وی تصریح کرد: زمین این پروژه توسط راه و شهرسازی تامین شده و قرار است 210 واحد مسکونی در هفت بلوک 30 واحدی بصورت پنج طبقه احداث شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پروژه  نگارستان در ابتدای محدوده شهری گنبدکاووس روبروی شرکت نفت احداث می شود، پی کنی این پروژه هفته  آینده آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود در حدود 36 ماه به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان گنبدکاووس با کمبود زمین مواجه هستیم و در حال حاضر راه و شهرسازی در تلاش است تا زمینی به وسعت 24 هکتار را در کنار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس تامین کند که در صورت انجام مراحل قانونی و مالکیت آن، یک هزار واحد مسکونی در این زمین احداث خواهد شد.

صابری گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر گنبدکاووس، مجتمع 96 واحدی بهارستان است که در دو بلوک 32 واحدی و دو بلوک 16 واحدی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای 210 واحد مسکن ملی در گنبدکاووس

آغاز اجرای 210 واحد مسکن ملی در گنبدکاووس