مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-02حوادث

دستگیری عاملان تیراندازی پاکدشت


جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی عاملان تیراندازی منجر به جرح در پاکدشت، دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ شهرام ملکی روز شنبه اظهار داشت: بیستم فروردین امسال، گزارشی در خصوص یک مورد تیر اندازی در یکی از مناطق شهرستان پاکدشت به پلیس امنیت عمومی واصل شد و با توجه به اهمیت موضوع دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی پرونده مشخص شد که وی مشغول چرای گوسفندان بوده که سگی به گله وی حمله کرده و 2 راس ازگوسفندان وی راخفه می کند که این امر با اعتراض وی به 2 نفر با هویت های معلوم همراه می شود که این افراد اقدام به درگیری و یکی از آنها با سلاح شکاری وینچستر اقدام به تیراندازی می کند که این اقدام منجر به جراحت شاکی از ناحیه پای راست و چپ می شود.

ملکی اظهار داشت: متهمان به محض درگیری و تیراندازی از شهرستان خارج و متواری شدند ولی با تلاش پلیس امنیت، محل اختفای این افرد در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی شد و 2 متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و سلاح مورد نظر نیز از آنان کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تیراندازی پاکدشت

دستگیری عاملان تیراندازی پاکدشت